Account

Hoe maak ik een account aan?

U kunt ervoor kiezen een account aan te maken (optioneel).  Voor het aanmaken van een account heeft u een inschrijving bij de Kamer van Koophandel nodig.

 Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?

Nadat u bent ingelogd kunt u uw gegevens zelfstandig wijzigen (www.drankbeurs.nl/mijn-gegevens). Het emailadres waarmee u inlogt kan uitsluitend gewijzigd middels een email naar info@drankbeurs.nl

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen middels “wachtwoord vergeten” in uw account (www.drankbeurs.nl/account).

Ik wil het wachtwoord van het account aanpassen, wat moet ik doen?

Nieuw wachtwoord invullen en bevestigen onder “Wachtwoord” (www.drankbeurs.nl/mijn-gegevens).

Kan ik zelf mijn statistieken opvragen?

Ja via www.drankbeurs.nl/statistiek.

 Assortiment

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op Drankbeurs.nl zijn exclusief BTW.

 

Kan ik extra korting krijgen als ik een pallet bestel?

Nee, wij werken met vaste lage prijzen.

 

Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?

Stuur een mail naar info@drankbeurs.nl. Wij nemen contact met u op.

 

Klopt de voorraad die wordt getoond op de website?

Alle producten zijn op voorraad behoudens eventuele calamiteiten.

 

Wanneer is een artikel weer op voorraad?

De op de website getoonde artikelen zijn altijd op voorraad.

 

Bestellen

Kan ik als particulier ook bij DrankBeurs.nl kopen?

neen

Hoe kan ik bestellen bij DrankBeurs.nl?

Drankbeurs.nl is een online drankengroothandel derhalve kunt 24/7 bestellen. U regelt zelf de betaling en bepaald zelf de afleveringsdatum. Telefonische bestellingen of bestellingen via email zijn eveneens mogelijk.

 

Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?

Nee. Bestellingen hoger dan € 250 zijn overigens sowieso gratis.

 

Wordt mijn bestelling bevestigd?

Ja, u ontvangt direct nadat u bestelling is afgerond een email met de bevestiging van uw bestelling, betaling en afleverdatum.

 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ja bestellen is mogelijk echter wij leveren uitsluitend op een adres in Nederland.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Nee dit is niet mogelijk.

 

Kan ik een bestelling wijzigen?

Ja mits bevestigd en eventueel betaald voor de aangeven uiterste besteltermijn om de juiste aflevering op de gewenste datum te kunnen garanderen.

 

Kan ik het afleveradres na bestellen nog wijzigen?

Ja dat is mogelijk via info@drankbeurs.nl

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen?

Indien u binnen ca. 10 minuten na afronding van u bestelling geen bevestiging heeft ontvangen neem dan contact met ons op via info@drankbeurs.nl

Betaling

Hoe kan ik betalen bij DrankBeurs.nl?

Drankbeurs.nl accepteert navolgende betalingen:

iDeal

Vooruitbetaling per bank

Meer informatie kunt u vinden op www.drankbeurs.nl/betaling

 

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

iDeal betalingen worden real time verwerkt. Bij vooruitbetalingen dient u rekening te houden met een werkdag.

 

Levert DrankBeurs.nl ook onder rembours?

Nee

Hoe werkt iDeal?

Raadpleeg de informatie over iDeal bij uw bank.

 

Welke banken bieden een iDeal betaling aan?

Nagenoeg alle Nederlandse banken.

 

Kost een iDeal betaling geld?

Nee

Wat is het bankrekeningnummer van DrankBeurs.nl?

NL 31 INGB 0007 32 3738

 

Facturering

Krijg ik een factuur per post?

Nee, uitsluitend per email.

 

Wanneer ontvang ik een factuur?

Direct na afronding en betaling van uw bestelling.

 

Hoe kan ik een kopie van een factuur opvragen?

Deze kunt uzelf downloaden of printen.

 

Bezorging

Waar kan ik de status van mijn order vinden?

Via de link https://drankbeurs.nl/mijn-account kunt u de status van uw bestelling volgen.

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Afhankelijk van het moment van bestellen, maximaal 48 uur na uw bestelling verstuurd (werkdagen).

 

Op welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?

Tussen 08.00 en 17.00

 

Kan ik ook een leverantieafspraak met de vervoerder maken?

Nee, gezien de kosten voor dergelijke afspraken bieden wij deze service niet aan.

Kan ik door de chauffeur gebeld worden?

Nee, gezien de kosten voor dergelijke afspraken bieden wij deze service niet aan.

 

Levert DrankBeurs.nl ook in België?

Nee

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat is mogelijk (in overleg)

 

Moet er worden getekend voor levering?

Ja, voor alle bestellingen geldt dat u dient te tekenen voor ontvangst.

 

Wie bezorgt mijn bestelling?

Drankbeurs levert u bestellingen via PostNL.

 

Worden er bezorgkosten berekend?

Ja. Bij bestellingen lager dan € 250 (excl btw) berekenen wij € 25,00 bezorgkosten.  Bestellingen hoger dan € 250 worden gratis afgeleverd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ’s avonds laten bezorgen?

Ja, uitsluitend tegen meerprijs van een koerier.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Veilig verpakt in een stevige kartonnen doos. Grotere bestellingen worden tevens ingeseald.

 

Kan ik voor meer afleveradressen bestellen?

Ja mits aangegeven bij uw bestelling.

 

Kan ik goederen retourneren?

Nee dit is niet mogelijk.

 

Emballage

Drankbeurs.nl voert geen aan emballage onderhevige producten.

 

Klachten of Vragen

Hoe kan ik een klacht indienen?

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de service van DrankBeurs.nl, stuurt u dan alstublieft een email naar info@drankbeurs.nl onder vermelding van uw ordernummer.

 

Wat te doen met door transport beschadigde artikelen?

Indien u bij ontvangst en controle van uw goederen breuk aantreft dient u dit direct te melden aan de betreffende vervoerder welke de goederen retour zal nemen. Bij ontvangst in ons magazijn zullen de desbetreffende goederen worden gecrediteerd.

 

Wanneer is Drankbeurs.nl bereikbaar?

Drankbeurs.nl is 24/7 per mail bereikbaar. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 08.00 en 17.00